لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

عادت

داره کم کم برام تبدیل به عادت میشه از نظرای تو به عنوان پست استفاده کنم

البته ادامه پست

ما بین مشتی متظاهر زندگی میکنیم...
بهشون لبخند میزنیم
سلام میکنیم
باهاشون وقت میگذرونیم
و خو میگیریم به این نقش،به این تظاهر کردن لعنتی...
حتی‌وقتی تک و تنهایی‌تظاهر میکنیم
جلوی‌آینه به مسخره ترین حالت لبخند میزنیم
و میریم که دوباره گم بشیم بین این آدما....
آره واقعیت اینه
ولی یه چیزای قشنگی هم این بین وجود داره...
ولی ما خود آزاریم
هی میخوایم زجر بکشیم و به هم میزان بدبختیمونو ثابت کنیم....
از یه جایی‌آدم باید خودشو جمع و جور کنه که این یکی دو نفس‌باقی مونده از زندگیشو هدر نده....

......

نظرات 7 + ارسال نظر
نسترن یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 18:21 http://www.saamed.blogfa.com

تابستون یه پستی گذاشته بودید
به هوای همون پست بعد این همه مدت اومدم اینجا
دیدم چقدر متحول شده!
قالب که عوض کردید فضای وبتون بهتر شده...کار خوبی کردید

مرسی...حالا خودم شبیه قبلم بودم؟

دختر بهمنی جمعه 25 دی 1394 ساعت 21:21 http://dokhtarebahmani.blogsky.com

دنیا مسلما بدیایی هم داره اما قشنگیاشم نمیشه انکار کرد....

باید هر دو رو دید و پذیرفت و ادامه داد...

روزای سخت هر چقدرم که عمرشون زیاد باشه اما بالاخره میرن ،تموم میشن...

روزاتون آروم...

مرسی....
همچنین
روزای آروم که نباشن باید مرد

دنیابانو جمعه 18 دی 1394 ساعت 12:10 http://doniayedonia93.blogfa.com/

سلام.وبلاگتون چند وقتی دردسترس نبود.انگار زودتر ازاینا درست شده.اما تاامروزکه وبلاگت بازنمیشد!خوبه..
آدما.آدم.شاید عادت شاید حافظه،شایدافکار،شایدیاد،

عذرخواهم

تارا جمعه 18 دی 1394 ساعت 00:24

من حالشو باید داشته باشم؟!

من آدم تحت تاثیریم
تو شروع کن به اثرگذاری ... من قول میدم اثرپذیر باشم

تارا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 18:20

نمیدونم زورم برسه یا نه....‌‌‌!!!!

انسان صرفا محکومه به تکاپو
حالشو داری امتحان کن

آسمان پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 16:26

سلام:)))
خوش اومدى بعد مدت هاااا:)

مرررسی

تارا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 12:39

هی بیا قشنگیاشو ببینیم....!
غصه خوردن به مراتب آسون تره‌...

حالشو داری؟
منم بکش ببر با خودت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.