لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

فحش نوشت

حال من گند است ، آیا حال شما گندتر است؟ راستی چرا خودم چرا حرفایم مخاطب ندارد ؟

بد نیست آدم وقتی در وبلاگی که هیچکس نمیشناسدش فحش می دهد یه نفری باشد که بزند در دهن آدم و کارشان بکشد به فحشکاری و هزار اراجیف دیگر .... اما خب این سیصد و خورده ای نفر هم که آمده اند انگار همه لال بودند یا شاید هم این بلاگ اسکای احمق سرکارم گذاشته و از روی حقه باتزی آمار الکی به خوردم می دهد.

در هر صورت مشکلی نیست، بیست و چند سال همه فکر کردند ببو گلابیم و از روی حماقت بهشان محبت می کنم بگذار این بلاگ اسکای هم فکر کند من از روی خریت و بخاطر این آمار مسخره ی ناچیز می آیم و اینجا مطلب می نویسم . ولی فکر کنم مثل همه مجبورم برای اینکه از این مخطاب هایی که ادای فلسفه در می آورند و به آدم اهمیت می دهند و گاهی می آیند حالت را می پرسند و اگر نبودی ایمیل می دهند که رفیق مجازی کجا مرده ای که خبری از بودنت نیست ........... برای کسب این مخاطب باید برم وبلاگ ببینم بعد الکی تعریف کنم و درـخررش خیلی مجلسی بگویم عزیزم من هم یک وبلاگ دارم بیا ببین فحشم بده


نظرات 2 + ارسال نظر
x چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 12:42 http://konkoor945.mihanblog.com

سلام

شما خودت !

هر وبی میری نظر میذاری ؟!

نه امارش درسته !

ارشیو چند ماه رو خوندم به این پست رسیدم گفتم اعلام وجود کنم :))

کمال امتنان و تشکرو داریم از اعلام وجود شما

سارا چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 10:10

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.