لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

تخلیه

اینکه لازم نیست برای کسی حرف بزنم و از گذشته ام بگویم و منتظر باشم تا متعجب نگاهم کند نعمت بزرگی است .  یک زمانی یک معشوقه ی قزاقستانی داشتم، دختر فوق العاده مهربان و با شعوری بود . راستش هیچ وقت نخواستم بفهمم قزاق ها چه آدمهایی هستند یا چگونه زندگی می کنند فقط از بودن با این آدم لذت می بردم اما همه ی این ها قبل از بود که بفهمد ایرانی هستم اولین باری که خیلی اتفاقی گفتم ایرانی هستم عکس العمل خاصی نداشت اما فردایش به ایمیل هایم هم جواب نداد.

ملت مشغول جشن توافق هستند

نظرات 1 + ارسال نظر
پیسکو شنبه 27 تیر 1394 ساعت 02:30 http://pisko.blogfa.com

چند تا از نوشته هاتو خوندم و خوشحالم بعد یه مدت باز به وبلاگ برخوردم که حاصل تراوشات فکری یه آدمه نه چیز دیگه

ولی خب هنوز مسحور کننده ترین جمله برام " و تو دیوانه ای دختر" تو نظرای وبلاگمه که نوشتی.

یه حس خوبی پیدا کردم از خوندن این جمله کوتاه!

از اونجایی که برگشتم به بلاگفا ادرس بلاگفام رو میذارم ولی دعوتت نمیکنم که هیچ کدوم از پستام رو بخونی. چون اخیرا هیچ چیز جالبی توشون پیدا نمیشه

هی . من آدمی نیستم که برای خوندن هر چیزی از زندگی یه نفر ازش اجازه بگیرم.
نشستم همه ی پستای جدید وبتو خوندم . الان حس می کنم حالم بهتره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.