لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

تجربه

آدمها گاهی یادشان می رود حافظی هست


ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست
منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست
شب تـار است و ره وادی ایمـــن در پیش
آتش طــور کـــجا موعــــد دیــدار کــــجاست
هــر کــــه آمـــد به جهان نقش خرابـــــی دارد
در خـــرابات بگــــویید کــــه هشیـــار کـــجاست
آن کــــس است اهـــل بشارت کــــــه اشارت داند
نکــــته‌ها هست بســـی محـــرم اســـرار کــجاست
هـــــر ســــر مـــوی مــــرا بـا تـــو هـــزاران کــــار است
مـــا کـــجاییـــم و مـــلامـــت گـــر بـــی‌کـــار کـــجاست. . .

نظرات 4 + ارسال نظر
دنیابانو پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 11:43 http://doniayedonia93.blogfa.com/

سلام.من این اخلاقتونو خیلی دوست دارم که پست رو یهویی کامل تغییر میدین و صد البته بهتر میشه.آفرین

خوبی نوشته اینه که میشه تغییرش داد

تارا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 18:58

اگه نمیشه کاریش کرد پس رهاش کن....

تارا دوشنبه 16 آذر 1394 ساعت 14:22

هی پسر چی شده....؟
انگار اصلا اوضاع خوب نیست....

می دونی الان توی دوره ای از زندگی هستم . حتما باید یه کاری انجام میدادم
ولی برای انجامش دیر شده

صاف یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 21:33 http://targhove.blogfa.com

اوهوم
امروز داشتم فکر می کردم چه قدر خوب شد که تو بچگی ترم همه ی حرفامو به بقیه گفتم و الان یادگرفتم به هرکسی نگم . تا حدودی بهتر شدم
+توام دعا کن

بعضی حرفا حتما یه جایی زده میشن. حالا بحث اینه اون حرفو کجا بزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.