لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

من

خب راستش

من جثه ی نحیفی دارم

استخوانی

لاغرمردنی

از این حرفا

و روحیه ی کوفتیم شدیدن حساس

و وقتی سرما می خورم....انسان متظاهری می شوم سر خورده که به سرعت از همه فررار می کند که نکند کسی از او این مرض کوفتی را بگیرد


و وقتی سرما می خورم چقدر به مرگ نزدیک می شوم من....مسخره است

نظرات 2 + ارسال نظر
x پنج‌شنبه 15 تیر 1396 ساعت 00:09 http://malakiti.blogfa.com

سرماخوردگی از وحشتناکترین درد های زودگذر ِ جسمی ِ !

شایان شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 00:08

سرما خوردن یه خوبی ک داره اینه که میبینی اون همه منم منمه آدم یه تیکه گوشت میشه میوفته گوشه اتاق محتاج کاسه ای سوپ!
سال سوم دبیرستان یه بار دوستم ازم سرما گرفت هنوز عذاب وجدان دارم

دمت گرم که عذاب وجدان داری...بعضیا اینجور وقتا چون هم حال پیدا می کنن خوشحال میشن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.