لودگی

تهوع نوشت

لودگی

تهوع نوشت

بلاگفا

هنوز که هنوز است دلم برای بلاگفا تنگ می شود

برا آدمهایش
برای دوستی هایش
برای همه آنهایی که من ده ساله را خیلی بزرگ می دیدند. راستش از عدد بیست شروع کردم و با آنها به بیست و پنج رسید....در حالی که پانزده ساله شده بودم

دروغ بدی بود، اما خب من آنها و حالشان را می فهمیدم، و آن ها چیزی بیشتر از این نمی خواستند...حالا پانزده ساله باشی یا بیست و پنج...
امروز و در 25سالگی واقعی سراغ همه آن ها را گرفتم
بلاگفا 90درصد گذشته ام را خورده بود....

علی، بابک، سارا، پونه، خرمگس، ارسطو، خانم خل، نلیک، دختر تنها، پریشان و آقای کیوسک همتان را در یاد دارم.....

نظرات 1 + ارسال نظر
دنیام دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 07:29 http://doniayedonia93.blogfa.com/

:)
لبخند تلخ
خیلیا دیگه نیستن،هیچ اثری ازشون نیست.
حالشون خوب
حالت خوب

حالت توئم خوب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.